Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 stycznia 2012

Decoded Feedback - Shelter Me -tłumaczenie tekstu




Spójrz na mnie,
patrz we wnętrze i zajmij sobie miejsce w moim umyśle.
Zagubiłem się w twoich oczach pełnych nieskończoności.
Dlaczego ciągle wydaje mi się, że to jest złe
i dobre zarazem?
To uczucie nigdy nie zniknie z mojej głowy.
Zmyj to ze mnie i daj mi życie.
Zawsze jestes kiedy zamykam oczy
kiedy zamykam oczy...

Chroń mnie, daj mi światło
otrzyj suche łzy
niech serca biją razem

Chroń mnie, daj mi życie
to sprawia, że czuję że mam wszystko.

Chroń mnie, daj mi światło
Podziel ze mną swoje łzy


Chroń mnie, daj mi światło
to sprawia, że czuję że mam wszystko.


Chroń mnie, daj mi światło
to sprawia, że czuję że mam wszystko.
Chroń mnie, daj mi życie
jesteś dla mnie wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz