Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 stycznia 2012

Depeche Mode - Enjoy The Silence (tłumaczenie tekstu)








TŁUMACZENIE TEKSTU

Słowa niczym przemoc,
Niszczą ciszę,
Przychodząc kruszą ją
W moim małym świecie
Zadają mi ból,
Przeszywają mnie na wskroś
Czy ty tego nie możesz zrozumieć,
Moja mała dziewczynko

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są naprawdę nie potrzebne,
One potrafią tylko ranić

Śluby zostały złożone
Po to, by zostały złamane
Uczucia są silne,
Słowa trywialne
Przyjemności pozostają,
Podobnie jak ból
Słowa są bez znaczenia
I są zapominane

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są naprawdę nie potrzebne,
One potrafią tylko ranić

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są naprawdę nie potrzebne
One potrafią tylko ranić

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są naprawdę nie potrzebne,
One potrafią tylko rani. ......Delektuj się ciszą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz