Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012

Depeche Mode - Shake The Disease (Live 1988)



POZBYĆ SIĘ CHOROBY

Nie zamierzam paść na kolana
Błagając o twoje uwielbienie
Czy nie widzisz że to przynosi mi cierpienie
I katusze
Gdy jestem źle rozumiany
Staraj się tak bardzo jak możesz
Ja zrobiłem wszystko co mogłem
Byś zobaczyła
Jak ważne jest to dla mnie

Oto jest prośba
Z mojego serca do ciebie
Nikt mnie nie zna
Tak dobrze jak ty
Wiesz jak ciężko mi jest
Pozbyć się tej choroby
Która atakuje mój język
W sytuacjach takich jak ta

Zrozum mnie

Niektórzy ludzie muszą być
Nierozerwalnie razem
Kochankowie oddają się sobie
Nawzajem na zawsze
Teraz mam coś do zrobienia
I już powiedziałem, że wiem, że ty też masz
Kiedy mnie tam nie ma
Duszą tam będę

Oto jest prośba
Z mojego serca do ciebie
Nikt mnie nie zna
Tak dobrze jak ty
Wiesz jak ciężko mi jest
Pozbyć się tej choroby
Która atakuje mój język
W sytuacjach takich jak ta
Zrozum mnie

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz