Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2012

Mesh - I Fall Over tłumaczenie



Czy spadamy spiralą w dół
mając nadzieję, że niebo się schyla?
Czy spadamy spiralą w dół?
coś jest tak ciężkie
i ciągnie mnie w przepaść.

Przewracam się
Przewracam się
Nie mam nic teraz
Chcę być w miejscach gdzie i oni są
Ciągnie mnie to

Dociśnij moją twarz do ziemi
Może jest miłość u stóp tego tłumu
Kopnij moją głowę gdy będzie w dole
Może rozsądek przychodzi gdy usłyszę dźwięk

Przewracam się
Przewracam się
Nie mam nic teraz
Chcę być w miejscach gdzie i oni są
Ciągnie mnie to

Powiedz, że to nie ma znaczenia
powiedz im, że nieważne
powiedz, że nic się już nie zmieni
 Wystarczy jeden uśmiech, jak piszą w książkach...

Jest za późno dla mnie teraz
Jest za późno na niebie by usłyszeć moje obietnice
Przyciągnij mnie do swych ust
pomimo smaku ziemi i wycieków.

Przewracam się
Przewracam się
Nie mam nic teraz
Chcę być w miejscach gdzie i oni są
Ciągnie mnie to

Powiedz, że to nie ma znaczenia
powiedz im, że nieważne
powiedz, że nic się już nie zmieni
 Wystarczy jeden uśmiech, jak piszą w książkach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz