Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 maja 2012

Assemblage 23 - Awake (Imperative Reaction Mix) tłumaczenie tekstu

 


Jestem zagubiony
ślady pozostawione zniknęły
Jadę na oślep

Przyspieszam
Brak przeznaczenia mnie wita
a droga jest nieskończoną pętlą

Zawsze gdy zamykam oczy
wewnętrzny hałas mnie wzmacnia
nie mogę od tego uciec
by przeżywać każdą chwilę dnia

Wszystkie moje kroki były fałszywe
ale znajdę sposób by od tego uciec
nawet każdą moją myślą
i dlatego muszę się obudzić

Jakieś kierunkowskazy
gdzie litery na znakach dawno już wyblakły
Niebo chce mnie pochłonąć

Zapłaciłem cenę
wszystkie mapy spalone by się ogrzać
stare prochy rozrzuciłem na wietrze

ODEJDŹ
czas opuścić to znane królestwo
i znaleźć miejsce gdzie przyjdzie sen

WAHASZ SIĘ
Po raz ostatni krzyczę w niebo
by obudzić to co zostawiam za sobą

 

1 komentarz:

  1. zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń