Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 maja 2012

wyróżnienie

Mój blog dostał wyróżnienie od bardzo sympatycznej osoby. Nie spodziewałam się tego, że mój blog muzyczny może otrzymać taki zaszczyt. Poganko bardzo Ci dziękuję i jest mi niezmiernie miło.

Zasady wyróżnienia są proste, zobowiązuje mnie to do powiedzenia czegoś o sobie.
Tak więc:

1. Kocham szalenie synthpop, a zwłaszcza Mesh, choć muzyka w danej chwili jaka mi gra w duszy zależna jest od nastroju.
2.Moja rodzina jest dla mnie największą miłością, a moje ślubne Szczęście spełnieniem wszelkich marzeń i uczuć.
3.Bardzo lubię prasować....pościel , nie oddaję do maglowania tylko sama śmigam z żelazkiem
4. Nie znoszę ścielić łóżek
5. Uwielbiam gotować i wymyślać nowe przepisy
6. W życiu kieruję się zasadami i przestrzegam ich, a szczerość to najważniejsza z nich
7. kocham MICHASZKI i KRÓWKI z Opatowa (uzależnienie)

Blogi i autorzy, których chcę wyróżnić to:

1. Blog Kamila za piękne wiersze i szczerość przemyśleń oplecionych wspaniałą muzyką-blog Słowa szczerości

2. MyWay za kreatywność i duszę artystyczną. Jest to blog, który bardzo lubię

3. OXY, kobieta z niesamowitą zdolnością i kreowaniem wspaniałości

4. Aurelia, bo bardzo lubię i cenię jej twórczość i starania

5. Dla Angeli- "angela masa solna" za to jaka jest, za duszę anioła, szczerość i za te piękności jakie tworzy

Wszystkim bardzo dziękuję, zwłaszcza za to, że jesteście.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Veľmi pekne ďakujem ! Som rada, že sa môj blog páči!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem, nie wiem co powiedzieć dziękuję z całego serca za to wyróżnienie znaczy to dla mnie bardzo wiele, jesteś niesamowita po prostu. Jeszcze raz dziękuję jak tylko znajdę chwilę na pewno na głównej stronie znajdą się odpowiednie podziękowania dla Ciebie za to.

    Pozdrawiam
    Słowa Szczerości

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Wpadłam na chwilkę na swego bloga i...co ja widzę!!!Aguś:) Teraz nie usnę z wrażenia :)Dziękuję Ci za te szczere,piękne słowa:)I za wyróżnienie :)Normalnie lovam Cię :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś!!! Uwielbiam Nickelback,ich ostatni kawałek "Lullaby"Przyprawia mnie o dreszcze:)W sumie nie trzeba znać słów tego utworu,bo po obejrzeniu pięknego wideoklipu-wszystko jasne...Uczyłam się angola w LO i wiem pi razy drzwi o czym śpiewają,ale Ty tak super tłumaczysz teksty:)))Zrobisz to dla mnie i przetłumaczysz tekst tego pięknego utworu ???
    Jest cudny!!!Za każdym razem płakać mi się chcę,a gęsia skórka nie schodzi jeszcze przez 5 min co najmniej po zakończeniu piosenki:( Jeśli to oczywiście nie problem :) Całuski ślę Agunia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie miło :))

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Proszę wejdź , proszę skomentuj , kliknij kilk arazy w nagłówek ♥ dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak rzekłem tam uczyniłem podziękowania na stronie głównej... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :* Byłam zaskoczona ale bardzo przyjemnie :))))))))) :))
    Świnia ze mnie że odbieram dopiero teraz to wyróżnienie ale... no tak się stało, sorryyy :*

    OdpowiedzUsuń