Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 lipca 2012

Apoptygma Berzerk - In This Together ( tłumaczenie)


Powinienem był to przewidzieć?
Powinienem był to wiedzieć?
nie powinienem był do tego dopuścić?
Mój błąd,w porządku
Znów utknąłem
Robiąc swoje
Zbyt ochoczo, wciąż oddalony
Co raz sprawia że jest dobrze
Dobija mnie
I znów nas rozdziela

Nie widzisz?
Jesteśmy w tym razem
Ty i ja
Jeden na jednego- na zawsze

Wiem że to jest nam narzucone
Jesteśmy zbyt zdesperowani
Zbyt uzależnieni
Lecz nic nie poradzę na to jak się czuję
Wiem, ze pora być silnym
Teraz, kiedy przepadła cała nadzieja
I kiedy to co raz sprawia że jest dobrze
Dobija mnie
I znów nas rozdziela

Nie widzisz? ...


I w Twoich zaklopotanych oczach widze
Kogoś, komu jakoś na mnie zależy
Niczym ślady stóp na piasku
Byłaś za mną cały czas
Źle wystartowaliśmy
Teraz jesteśmy: ty, ja
Walmy to
Widzisz?To ty i ja przeciwko światu

Bo jesteśmy w tym razem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz