Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 sierpnia 2012

Editors - Munich /tłumaczenie/





Tak się cieszę, Znalazłem to,
Tak się cieszę, że to zrobiłem,
Cieszę się, że to znalazłem,
Cieszę się, że to zrobiłem.

Ludzie są jak delikatne rzeczy,
musisz wiedzieć, że teraz
musisz uważać, dlaczego ich tracisz,
ludzie są jak delikatne rzeczy,
musisz wiedzieć, że teraz
będziesz mówić, kiedy będziesz przemawiał do..

Zniszczy się, gdy tego nie przewidzisz,
To się zniszczy, gdy nie spróbujesz,
Zniszczy się, gdy tego nie przewidzisz,
To się zniszczy, gdy nie spróbujesz,

Ludzie są jak delikatne rzeczy,
musisz wiedzieć, że teraz
musisz uważać, dlaczego ich tracisz,
ludzie są jak delikatne rzeczy,
musisz wiedzieć, że teraz
będziesz mówić, kiedy będziesz przemawiał do..

Z jednej strony dajesz mi spokój,
z jednej strony ja nadal jestem,
z jednej strony dajesz mi spokój,
z jednej strony nadal ja jestem.

Ludzie są jak delikatne rzeczy,
musisz wiedzieć, że teraz,
musisz uważać, czemu ich tracisz?
ludzie są krusi
musisz wiedzieć, że teraz
będziesz mówił, kiedy przemówisz do..

[ wokal ]

będziesz mówić, kiedy przemówisz do..
będziesz mówić, kiedy przemówisz do..
on będzie mówić, kiedy on mówi do..
ona będzie mówić, kiedy ona mówi do..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz