Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 września 2012

De/Vision- I Regret



"ŻAŁUJĘ"

Czasem mam proste poglądy
ale wtedy nie rozumiem sam siebie
wtedy wszystkie moje myśli są roztrzepane,
Jestem jak otwarta książka
w której można przeczytać historię
Kiedy dusza krwawi jest mi przykro
zawsze wtedy gdy tracę kontrolę.

Muszę tłumić swoją wściekłość
potrzebuję Cię
nie opuszczaj mnie
chcę byśmy szli dalej razem
wybawisz mnie
jeśli będę powtarzać, że to moja wina
Możesz oceniać mnie za moje zachowanie
ale usłysz jak wołam.

Proszę, trzymaj mnie.
Żałuję wszystkich niepotrzebnych słów jakie wypowiedziałem
czuję, że jest mi zimno
nie wątp we mnie
żałuję wszystkich dni w jakich dałem Ci smutek
czy nie widzisz, że ja powoli znikam/odchodzę?

Wiem, że bolą uczucia
ale trzeba mieć siłę na uzdrowienie
Ty tyle przechodziłeś przez całe życie
dni płaczu osiągnęły swój kres,
 Bo teraz staram się zrozumieć...
proszę, trzymaj mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz