Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 września 2012

Freedom - De/Vision

Bardzo lubię ten utwór zwłaszcza ze względu na słowa...


WOLNOŚĆ !!!! ( tłumaczenie)

Muszę przedawkować życie,
to mój sekret na przetrwanie.
Żeby mieć więcej radości wśród żywych
zawsze idę pod prąd,
to jasne, że zrobię to szybko.
I nigdy nie widzę czerwonego światła.

Nie patrz na mnie na każdym kroku gdy coś robię
Nie ograniczaj każdego mojego ruchu,
 Chcę być wolny,
wystarczy, że zabierzesz ręce,
muszę być wolny
i nikt nie może żyć moim życiem.

Pomimo wszelkich konsekwencji
i gdy cokolwiek nie ma sensu
trzymam cały świat w moich rękach
.
i kiedy czuję, że patrzę własnymi oczami
zachwyca mnie wszystko
i to prowadzi mnie bezpiecznie przez noc.

Nie mów mi co mam robić,
jestem jedynym, który prowadzi sam siebie
Chcę być wolny
dlaczego mi nie pozwalasz,
Muszę być wolny,
oh, dlaczego nie możesz po prostu zobaczyć
że chcę wolności

wystarczy, że zabierzesz łapy,
muszę być wolny
i nikt nie może żyć moim życiem.

Nie kradnij  mi powietrza, którym ja żyję
Nie obchodzi mnie, że łamię zasady
chce być wolny

dlaczego mi nie pozwalasz,
Muszę być wolny,
oh, dlaczego nie możesz po prostu zobaczyć
że chcę wolności


wystarczy, że zabierzesz łapy,
muszę być wolny
i nikt nie może żyć moim życiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz