Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 października 2012

VNV Nation - Arena




 Tłumaczenie


ARENA


Zanim zacznę grać w niekończącym się filmie
nieustępliwie wspominam wszystkie drzazgi.
Każda żywa istota daje życie
i pozostaje sentyment
Narodzony z wody, utworzony z wzorców
Piasek ślepo opada z przeznaczeniem
Gdzie zabierze mnie rzeka, z czasem się okaże.

Nie mogę wyłączyć swoich uczuć
próbuję odwrócić myśli gdzie indziej.
Wyrażałem siebie zawsze, kiedykolwiek mówiłem,
mówiłem jaśniej niż wszystkie gwiazdy  połączone
niż wszystkie wody, ziemia i niebo
mówiłem wszystko co chciałaś i o czym marzyłem.

Stoję nad falami z uniesionymi rękami,
wiatr ośmiela się ubiegać o mnie
wiedział, ale jakoś nie mógł mnie zabrać
Słońce, które widzę zbyt późno wstaje
to jedyny powód że zostałem

Muszą zrozumieć, że przyszedłem ponownie
To już bez znaczenia jak bardzo się starałem
trwało to za długo, by twierdzić, że wiedziałem
że muszę odejść
ciągle się żegnać
Nazwijmy to przeznaczeniem, nazwijmy to losem
to one wybrały mój kierunek
moją dalszą drogę
Każde życie uczy nas na nowo tego,
co może przyjść



Nie mogę wyłączyć swoich uczuć
próbuję odwrócić myśli gdzie indziej.
Wyrażałem siebie zawsze, kiedykolwiek mówiłem,
mówiłem jaśniej niż wszystkie gwiazdy  połączone
niż wszystkie wody, ziemia i niebo
mówiłem wszystko co chciałaś i o czym marzyłem.
Nie ma wiary na ziemi, nie możesz jej zastępować
lub zapewnić
w mojej najciemniejszej godzinie
byłoby pięknie gdybym mógł poczuć jak mnie prowadzisz
gdybym był czymś więcej niż się spodziewasz
gdyby widział swój początek i swój koniec
pierwszy i ostatni,
że powietrze, którym oddycham
jest czymś więcej niż sumą wszystkiego
czym kiedykolwiek będę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz