Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 października 2012

De/Vision - I'm Not Dreaming Of You

NIE JESTEM TWOIM MARZENIEM




Mam poczucie, zasięgu
pierwszy raz to czuję.
Awaria
samolot właśnie uderzył o ziemię.
Masz kontrolę nade mną
wszystko rosnie we mnie,
upadek.
miarka się przebrała.


Ze wszystkich rzeczy jakie w życiu zrobiłem
żałuję najbardziej tego
że pokładałem nadzieję w Tobie.

Nie mogę iść dalej i zaprzeczać sobie
bo część mnie umiera
ilekroć jestem przy Tobie
czy to Ty czy to ja
nie możemy udawać.
W ten sposób nastał koniec
przestałem marzyć już o Tobie
i o rzeczach nie godnych uwagi

Byłaś jak cierń w boku
zakłócający życie
Nie ma mowy, nie będzie juz następnego dnia,
Tworzysz wszystkie złe burze,
wymyślasz każde uczucie.
Obudź się, moja prawda jest jak dziwka
jak ty
Nie ważne jak bardzo sie starasz i co robisz
mówiłaś mi: mój kochany
a Twoja miłość była mała i zakłamana

Nie mogę iść dalej i zaprzeczać sobie
bo część mnie umiera
ilekroć jestem przy Tobie
czy to Ty czy to ja
nie możemy udawać.
W ten sposób nastał koniec
przestałem marzyć już o Tobie
i o rzeczach nie godnych uwagi.

 Nie mogę iść dalej i zaprzeczać sobie

Nie umiem udawać
w ten sposób mamy już koniec wszystkiego
przestałem marzyć już o Tobie
i o rzeczach nie godnych uwagi.

w ten sposób mamy już koniec wszystkiego
nie śnię już o Tobie

w ten sposób mamy już koniec wszystkiego
nie śnię już o Tobie
 nie śnię już o Tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz