Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 marca 2013

Hurts 2013- Miracle








Mów do mnie, dziewczyno, wyznaj mi swoje kłamstwa
Pozwól swoim sekretom zahipnotyzować
Bo ogień już nigdy nie rozjaśni mojego serca
I całej tej miłości, którą poświęciliśmy
Spójrz na wszystkie te krzywdy, które wyrządzałaś przez cały czas
Możesz spostrzec w moich oczach, jaki stałem się okrutny
Jeśli zajrzysz do mojego serca, nie znajdziesz

Ani miłości, ani światła, ani końca wewnątrz
I czekam na cud
I czekam na cud
Ale mam nadzieję, modlę się i będę walczyć
Ponieważ czekam na cud
Ponieważ czekam na cud

Jest miejsce, do którego pragnę pójść
I życie, które chcę poznać
Ale ukrzyżowałaś moje serce ze złota
Lecz spójrz na wszystkie te krzywdy, które kolejno wyrządzałaś
Jeśli zaoferujesz zbawienie, padnę w twoje ramiona
A głęboko w moim sercu nie znajdziesz.

Ani miłości, ani światła, ani wewnętrznego końca
I czekam na cud
I czekam na cud
Ale mam nadzieję, modlę się i będę walczyć
Ponieważ czekam na cud
Ponieważ czekam na cud

Cud
I oczekuję na cud

Nie ma tam ani miłości, ani światła, ani wewnętrznego końca
I czekam na cud
I czekam na cud
Ale mam nadzieję, modlę się i będę walczyć
Ponieważ czekam na cud
Ponieważ czekam na cud

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz