Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 marca 2013

Hurts 2013 - BLIND









Od dnia, w którym Cię zostawiłem,
Słyszę Twój głos w każdym dźwięku.
Od dnia, w którym Cię zostawiłem,
Widzę Twoją twarz w każdym tłumie.
To nie odejdzie.

Ale za każdym razem, gdy czuję Cię blisko,
Zamykam oczy i zamieniam się w kamień.
Ponieważ jedyną rzeczą, której się boję,
Jest to, że wiem, że jest Ci lepiej samej.

Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.
Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.

Pod ciężarem świata,
Nie mogę trzymać głowy wysoko,
Więc jeśli zobaczysz mnie na ulicy,
Odwróć się lub idź dalej.

Bo piękno, które zniszczyliśmy
Spadam w pustkę
Wiem, że z czasem nasze serca się naprawią,
Nie obchodzi mnie czy się jeszcze spotkamy

Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.
Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.

I powiem Ci
Po wszystkim przez co przeszliśmy,
Nie chcę być sam.
I mówię Ci
Że to rozdarłoby mnie na dwie części,
Gdybym zobaczył Cię z kimś innym.

Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.
Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.

Wytnij mi oczy,
I zostaw mnie ślepego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz