Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 czerwca 2013

Dirty Sticky Floors - DMM

Świetny clip i zwalająca z nóg muza...oczywiście Depeche Mode





...........................................................................................................................







Brudna lepka podłoga

Czekam ostatni raz
Na przyjaciela by zmienił moje zdanie
Czekanie na ostatni łyk
Długie czekanie
Może powinienem wrócić do domu?
Usiądę i poczekam przy telefonie
Modląc się nad porcelanowym tronem
Na mojej brudnej, lepkiej podłodze

Zapytaj, czego pragnę
Spokojnie, chcę tylko więcej
Jak długo będę na Ciebie czekać?
Dwa razy dłużej niż poprzednio
Stojąc w marznącym śniegu
Może wyjechałeś, nie wiem
Niedługo będę tu leżał, sam
Na mojej brudnej, lepkiej podłodze

Mam nadzieję, że nikt mnie nie zobaczy
Blaszany człowieczek mówi, że robie dobrze
Że lew mnie nie dopadnie
Widzisz tam ten pistolet, jest mój
Pomalowałem twarz gdy uderzyłem o podłogę
Teraz twarz stała się moimi piekielnymi wrotami
Leżąc w głębi domu
Na mojej brudnej, lepkiej podłodze

Na mojej brudnej, lepkiej podłodze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz