Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

Depeche Mode - Alone

TŁUMACZENIE TEKSTU
Byłem tam, gdy najbardziej mnie potrzebowałaś.
Byłem tam, gdy wcale mnie nie chciałaś.
Byłem Twym ojcem, Twym synem,
Twym Duchem Świętym i księdzem.

W chwilach porażek i sukcesów
W chwilach strat i zysków.
Nie widziałem wiele szczęścia czy bólu.

Nie potrafiłem ocalić Twej duszy.
Nie potrafiłem nawet zabrać Cię do domu.
Nie potrafiłem wypełnić tej pustki.
Samotny.

Widziałem Cię, w twych najlepszych chwilach
Wiedziałem, gdy chwile masz złe
Nie potrafiłem powiedzieć
Czy byłaś błogosławiona czy przeklęta.
Pomiędzy czernią, a bielą jest cienka szara linia.
Którą ciężko jest odnaleźć nocą.

Nie potrafiłem ocalić Twej duszy.
Nie potrafiłem nawet zabrać Cię do domu.
Nie mogłem więcej udawać.
Samotny.

Teraz jest za...
Za późno na to co powinno zostać powiedziane
Bardzo dawno temu.

Byłem tam, gdy najbardziej mnie potrzebowałaś.
Byłem tam, gdy w cale mnie nie chciałaś.
Byłem Twym ojcem, Twym synem,
Twym Duchem Świętym i księdzem.

Nie potrafiłem ocalić Twej duszy.
Nie potrafiłem nawet zabrać Cię do domu.
Nie potrafiłem zapełnić tej pustki
Samotny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz