Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

All That`s Mine- DEPECHE MODE

TŁUMACZENIE TEKSTU

Wiem, że ciężko jest do Ciebie dotrzeć
Wiem, że ciężko jest oddychać
Wiem, że czasami ciężko jest być Tobą
Nie potrafię wyobrazić sobie co to oznacza
To musi być zupełnie inna bajka
Nie mogę nadążyć za tym co zaplanowałeś
Jak może chodzić o mnie?
Czy powinienem rozumieć?

Jak statek na oceanie
Uciekający w morze
Ledwo można go teraz dostrzec
Jest bardzo podobny do Ciebie
Zagubiony jak ja

Nadal szukasz odkupienia
Nadal nie potrafisz znaleźć jego śladu
Jeśli po śmierci nic więcej nie ma
Nie będzie żadnej zbawczej Łaski
Teraz przekazuję Ci kontrolę
Potrzebuję jakiegoś znaku
Teraz nie potrafię zabrać smutku
Dam Ci wszystko co jest moje

Jak statek na oceanie
Uciekający w morze
Ledwo można go teraz dostrzec
Jest bardzo podobny do Ciebie
Zagubiony jak ja

Jak statek na oceanie
Uciekający w morze
Ledwo można go teraz dostrzec
Jest bardzo podobny do Ciebie
Zagubiony jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz