Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

THE THINGS YOU SAID









Tłumaczenie:

WIEM CO MÓWIŁAŚ

Moi przyjaciele
Powiedzieli mi, co mówiłaś
Oni wiedzą, że taki nie jestem
Znają moje słabości
Nigdy nie próbowałem ich ukrywać
Znają moje słabości
Nigdy się ich nie wypierałem

Moi przyjaciele
Powiedzieli mi co mówiłaś
Moi przyjaciele
Powiedzieli mi co mówiłaś

Jak punkt widzenia może być tak pokręcony
Jak punkt widzenia może być tak pokręcony

Znają moje słabości
Nigdy nie próbowałem ich ukrywać
Znają moje słabości
A Ty je przetestowałaś

Tak bardzo mnie poniosło
A Ty sprowadziłaś mnie z powrotem na ziemię
Myślałem, że łączy nas coś bezcennego
Teraz wiem ile to warte

Moi przyjaciele
Powiedzieli mi co mówiłaś
Moi przyjaciele
Powiedzieli mi co mówiłaś
Jeszcze nigdy nie czułem się tak zawiedziony
Nigdy nie czułem się tak zawiedziony

Oni znają moje słabości
Nigdy nie próbowałem ich ukrywać
Znają moje słabości
Myślałem, ze je lubiłaś
Oni wiedzą, że taki nie jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz