Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

Addiction- dEPECHE mODE

TŁUMACZENIE TEKSTU

Nie potrafię temu pomóc, nie wiem co mam robić
To wydaje się szalone, nie korzystne dla mojego zdrowia
Spotkałem się z lekarzem, on przyszedł do mnie i zbadał mnie
Jeśli w to nie wierzysz, jeśli nie wierzysz

Bliżej cały czas, bliżej cały czas
Bliżej cały czas, bliżej cały czas

Teraz mówię, że będę potrzebował pigułki
Potrzebuję ciebie jak lekarstwa które trzyma mnie przy życiu
Nie mogę pamiętać wszystkiego co robię
Teraz je mam, to jest dobre jedynie dla ciebie

Bliżej cały czas, bliżej cały czas
Bliżej cały czas, bliżej cały czas

Ty nie potrafisz pomagać, ale patrzysz w moje oczy
Podczas gdy nadchodzę, nie wiem dlaczego
To jest uzależnienie, obraz miłości
Twoje serce jest kierowane, przez anioła z niebios

Bliżej cały czas, bliżej cały czas
Bliżej cały czas, bliżej cały czas
Bliżej cały czas, bliżej cały czas
Blisko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz