Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 marca 2014

WOLFSHEIM - CARE FOR YOU





tłumaczenie




I kiedy nadejdzie zima
Będziesz potrzebowała zimowych butów.
Lecz jeśli zima będzie zbyt chłodną dla Ciebie,
będziesz potrzebowała kogoś, kto otoczy Cię ciepłem.
Kogoś, kto pomoże Ci przebrnąć przez burzę.
Kogoś kto jest dobry.
Nie zrobi krzywdy.

...i powie...

Hej, jej... Zależy mi na Tobie... Hey, Hey... Jestem tam... Hej, Hej... Jestem tam dla Ciebie... Hey, Hey... Zależy mi...

I kiedy przyjdzie odpowiedni czas
Założysz buty do ślubu.
I jeśli to życie, nie będzie wydawało się zbyt wystarczające dla Ciebie,
Znajdziesz kogoś kto pomoże Ci się wydostać.
Kogoś, kto tęskni i śni o takiej miłości.
Nie zaszkodzi.

... i powie...

Hej, jej... Zależy mi na Tobie... Hey, Hey... Jestem tam...

1 komentarz: