Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

Depeche Mode - Ghost

tłumaczenie tekstu


Jestem zjawą w Twym domu
I nawołuję Twe imię
Wspomnienie o mnie trwa
Nigdy nie będziesz taka sama
Jestem dziurą w Twoim sercu
Jestem plamą w Twoim łóżku
Złudzeniem w Twoich palcach
Głosami w Twojej głowie

Jeden dotyk wystarczy
Żeby Cię nabrać
Zostawić Cię złowioną
Jeden pocałunek, płacisz cenę
Posmakowałaś raju

Teraz biegasz w kółko
Ścigając urojone ślady stóp
Sięgając po cienie
W łóżku, w którym raz spałem

Jestem zjawą w Twym domu
I nawołuję Twe imię
Wspomnienie o mnie trwa
Nigdy nie będziesz taka sama
Jestem dziurą w Twoim sercu
Jestem plamą w Twoim łóżku
Złudzeniem w Twoich palcach
Głosami w Twojej głowie

Jedna myśl wystarczy
Tracisz kontrolę, popełniasz błędy
Ten ból nigdy nie odejdzie
Dopóki nie umrę, zawsze będziesz się smucić

I teraz rozpadasz się na kawałki
Widząc moją twarz gdziekolwiek nie pójdziesz
Rozmawiając z nieznajomymi
Z miejsca, o którym nigdy się nie dowiedzą

Jestem zjawą w Twym domu
I nawołuję Twe imię
Wspomnienie o mnie trwa
Nigdy nie będziesz taka sama
Jestem dziurą w Twoim sercu
Jestem plamą w Twoim łóżku
Złudzeniem w Twoich palcach
Głosami w Twojej głowie

Głosami w Twojej głowie
Głosami w Twojej głowie
Głosami w Twojej głowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz