Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2011

FFVII - Astral Romance


astralny romans

w ciemnościach nocy koncert trwa
drogę wskazuje mi świec blask
pieśń gwiazd tańczących wiedzie mnie
tą błędną ścieżką poprzez cień

na czerni nieba hafcie gwiazd
obnaż co czuję dla tych ziem
ześlij mi balsam dla mych ran
i nagim pozwól odrodzić się

wszechświat swe moce we mnie wlał
więc porzucić muszę ten ułudy świat
nocne me życzenie sprzed tylu lat
usłyszeli ci których pochłonął żal

godów łoże które dzieli cień
oczekuj na mej śmierci dzień
pyle galaktyk pod stopy się ściel
do ukochanej królestwa mnie wiedź

tęsknota za dotykiem twym
ocean bólu i gorzkich łez
samotność wskutek której
takim stałem się

odmęty mórz samotne jak ja
błagam, odbierzcie mi ten dar
nie dla Wilka życzliwy gest
lecz wciąż cię kocham — po czasu kres

przybądź...
od siebie mnie wyzwól
i od wszystkich dni tego świata...

zbrakło ostatnich słów
pamięć o mnie pozostanie tu
żegnajcie więc
ma ścieżka wciąż biegnie w dal…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz