Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 lutego 2012

Nickelback - Far Away- tłumaczenie tekstu



ten czas, to miejsce,
nadużycia, pomyłki.
Za długo, za późno.
Kim ja byłem, żeby kazać Ci czekać?
Tylko jedna szansa,
tylko jeden oddech,
akurat w tej sytuacji, tylko jedno pozostało
Bo Ty wiesz,
Ty wiesz, Ty wiesz

że Cię kocham,
kochałem Cię przez cały ten czas.
I tęsknie za Tobą,
byłem daleko stąd o wiele za długo
Cały czas marzę, że będziesz ze mną
i nigdy nie odejdziesz.
Przestanę oddychać,
jeśli już nigdy Cię nie zobaczę.

Na kolanach, będę prosił
o ostatnią szansę na ostatni taniec
bo z Tobą, przetrzymałbym
całe piekło, żeby tylko trzymać Twoją rękę.
Mógłbym oddać to wszystko,
oddać za nas,
oddałbym wszystko, ale się nie poddam
bo Ty wiesz,
Ty wiesz, Ty wiesz

że Cię kocham,
kochałem Cię przez cały ten czas.
I tęsknie za Tobą,
byłem daleko stąd o wiele za długo
Cały czas marzę, że będziesz ze mną
i nigdy nie odejdziesz.
Przestane oddychać,
jeśli już nigdy Cię nie zobaczę.

Tak daleko stąd,
byłem daleko stąd o wiele za długo
daleko stąd,
byłem daleko stąd o wiele za długo
ale Ty wiesz,
Ty wiesz, Ty wiesz

Chciałem,
chciałem byś została,
bo Cię potrzebowałem,
potrzebuję usłyszeć jak mówisz
"Kocham Cię,
kochałam Cię cały czas.
I wybaczam Ci,
że byłeś daleko stąd o wiele za długo.
Więc oddychaj,
bo nie zostawię Cię nigdy więcej.
Uwierz w to!
Przytul mnie
i nigdy nie pozwól mi odejść"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz