Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 października 2012

Roxette - Breathe /tłumaczenie/

Przepiękna ballada w wykonaniu Roxette. Z tą kapelą , z ich ,muzyką i każdym utworem mam same miłe wspomnienia i dalej żyję w tym rytmie

Oddycham Twoim życiem..

Muszę trochę zwolnić
Nie spałam przez zbyt długi czas
Moje oczy są spuchnięte od płaczu, miały taki intensywny kolor
Nosiłam koronę, napisałam piosenkę
Teraz są wyblakłe
Moje serce było otwarte
Niczym okno na letni wietrzyk

Oddychałam Twoją miłością
Wypełniłam nią moje płuca i żyły
Oddychałam Twoją miłością
A znikło to (wyschło) niczym deszcz

Starałam się dowiedzieć
O czym w zasadzie była ta miłość
Za zasłoną czeka niebo
Jest rzadkie i zbiera mi się na płacz
Wysycham od środka
Moje życie było otwarte
Niczym okno na letni wietrzyk

Oddychałam Twoją miłością
Wypełniłam nią moje płuca i żyły
Oddychałam Twoją miłością
Dopóki nie spotkałam bólu i niczym deszcz
To po prostu znikło, dosłownie jak kapuśniaczek

Oddychałam Twoją miłością
I nic nie pozostawało takie same
Taak, oddychałam Twoją miłością
I wypełniłam moje serce na próżno ponieważ niczym deszcz
To po prostu znikło, dokładnie jak deszczyk To wyschło
Serce na próżno bo niczym deszcz to znikło
Dosłownie jak deszczyk po prostu wyschło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz