Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

Clean - Depeche Mode

tłumaczenie tekstu



Czysty
Najczystszy jaki byłem
Koniec łez
Koniec zmarnowanych lat
Koniec kłopotów

Teraz jestem czysty
Wiesz, co przez to rozumiem

Przestałem się starać
Skończyłem z tym wszystkim
Zmieniłem styl życia
Teraz jestem czysty

Nie rozumiem
Co mi zgotował los
Zaczynam brać
To co trzymam w rękach

Nie twierdzę, że wiem
Gdzie się podziała moja świętość
Wiem tylko co lubię
I co czasem widać

Czasami

Czysty
Najczystszy jaki byłem
Koniec tych łez
Koniec zmarnowanych lat
Koniec problemów

Teraz jestem czysty
Wiesz, co przez to rozumiem

Przestałem się starać
Skończyłem z tym wszystkim
Zmieniłem styl życia
Teraz jestem czysty

Lata mijają
A wszystkie uczucia
Mieszają się i zmieniają
Niesione na falach

Niczego nie radzę
Niczego nie krytykuję
Wiem tylko, co lubię
Widzieć własnymi oczami

Czasami

Czysty
Najczystszy jaki byłem
Koniec tych łez
Koniec zmarnowanych lat
Koniec problemów

Teraz jestem czysty
Wiesz, co przez to rozumiem

Przestałem się starać
Skończyłem z tym wszystkim
Zmieniłem styl życia
Teraz jestem czysty

Czasami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz