Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

Depeche Mode - Freelove

Tłumaczenie tekstu




Jeśli uciekałaś przed miłością
Jeśli uciekałaś przed miłością
To rozumiem o czym mówisz
To rozumiem o czym mówisz

Jeśli wystarczająco wycierpiałaś
Jeśli wystarczająco wycierpiałaś
To rozumiem, o czym myślisz
To mogę dostrzec ból, którego się obawiasz

I jestem tu tylko po to
Aby dać ci wolną miłość
Niech to będzie jasne,
Że to jest wolna miłość
Bez ukrytych chwytów
I żadnych zobowiązań
Tylko wolna miłość
Bez ukrytych chwytów
I żadnych zobowiązań
Tylko wolna miłość

Uciekałem tak, jak Ty
Uciekałem tak, jak Ty
Teraz rozumiesz, dlaczego biegnę przestraszony
Teraz rozumiesz, dlaczego biegnę przestraszony

Szukałem prawdy
Szukałem prawdy
I nie znalazłem jej nigdzie
Nie znalazłem nigdzie

I jestem tu tylko po to,
Aby dać ci wolną miłość
Niech to będzie jasne.
Że to jest wolna miłość
Bez ukrytych chwytów
I żadnych zobowiązań
Tylko wolna miłość
Bez ukrytych chwytów
I żadnych zobowiązań
Tylko wolna miłość

Hej, dziewczyno
Musisz schwycić ten moment
A potem pozwolić mu się wyślizgnąć
Wyzbyć się skomplikowanych uczuć,
Wówczas nie trzeba płacić żadnej ceny.

Uciekaliśmy przed miłością
Uciekaliśmy przed miłością
I nie wiemy co robimy tutaj
Nie, nie wiemy co robimy tu

Jesteśmy tylko tu
Dzieląc się naszą wolną miłością
Niech to będzie jasne.
Że to jest wolna miłość
Bez ukrytych chwytów,
bez zobowiązań
Tylko wolna miłość
Bez ukrytych chwytów,
bez zobowiązań
Tylko wolna miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz